Search This Blog

Friday 6 May 2011

Umiiiiiii....nak kek!

Umiiiiiii...nak kek...
Abaaaaaahhh...nak kek...

haaaa..malam kelmarin anak ku yang bongsu merengek minta kek.Biasa dalam peti ais mmg saya sentiasa ready kan snack utk dorg kunyah...tapi dah hampir sebulan peti ais tu 'membosankan' dorg. Dalam keadaan demam, saya tak larat nak buat..tapi bila dengar anak merintih..sayu hati ini.

'Baikla nak, esok umi buat...' itu la yang saya bermonolog dalam hati.. Esok, lepas balik dari klinik, saya singgah supermarket dan memborong bahan2 nak wat kek. Suami plak request nak kek batik. huhuu mana semangat yang meresap dalam badan..saya buat 2 jenis kek. Kek batik dan Kek Coklat..wwaaaaaaahhhhh....masa buat tak rasa penat...dah siap, x sempat nak basuh yang dalam sinki, lembik terus badan saya. :(

Tapi..bila tngok anak2 dan suami enjoy the food...sronok nye hati ni. Rasa bebaloi badan jadi lembik mcm ni. Terutama sekali Awwal Soffian yang makan berulang kali...Yasmine memang x suke makan...dia hanya makan bile dia sgt2 lapar. Ini la hati seorang ibu...(Gambar akan dtayangkan sbntar lgi ~ problem plak card reader ni..

1 comment:

  1. sempat nak post gambar...kek dah hampir habis 'dikerjakan' awwal...

    ReplyDelete


i, Ofis & desserts