Search This Blog

Friday 8 April 2011

Kesukaan dan Kegilaan Anak Ku


1. UPIN & IPIN

Kalau cete ni ada di mana2 saja..hatta mendengar suare Upin Ipin ni diorang bole bertoleh, belari, berhenti dan diam untuk dengar dan hayati. Termasuklah Umi nye..hik hik hik... So far, cete ni mempunyai mesej yang baik, contoh yang bole dijadikan tauladan jadi aku sgt hepi dan sgt x kisah jika ini menjadi hidangan dan santapan rohani mereka. Contoh : kakak pernah berbual dgn ku 'umi, kesian kan Upin Ipin x ada mak bapak lagi. nasib baik Min ada Umi...bole Min sambut Hari Ibu' hmmm...contoh yang baik kan. Upin Ipin ajar dia menghargai kwujudan ibu bapa. then kakak pun tolong basuh pinggan...ceh ceh ceh...bahagia... Betol betol betol.....

2. KUCING

Kalau bab kucing...sesungguhnye mereka sgt sayang kan kucing. Bagi aku la...kucing memberi kesan yang positif dalam hidup anak2 ku. Kucing mengajar mereka menjadi seorang yang penyayang, caring, btggjwb dan sensitif dgn perasaan org lain. dorg ada sepasang kucing ksygan.. Molly & Fiffy..sekor Parsian dan sekor lagi kucing kampung. Nnt aku upload gmbar dorg.. apa2 pun terima kasih to abah...sbb abah slalu tlg setel kan litter M&F...thank you abah! Pengumuman...sesape nak kawin kan kucingnye dengan kucing jantan saya (parsian) bole email saya ye... Sbb Fiffy not ready to get kawin. hik hikhik





aku akan sambung post ni kendian...sbb rumah sudah sepah..hihihih jgn lupa jenguk lagi ye... anakkuterbaik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment


i, Ofis & desserts