Search This Blog

Sunday 24 April 2011

PESTA BUKU 2011 @ PWTC

yeeeeeeeeeeyyyyyy.....Acara tahunan yang sentiasa saya update dlm life saya. I love book..love read..love book... Saya, Yasmin (my girl) dan anak buah: Razzanah Qurratuaini ( dia juga sorg ulat buku).... Dah hampir 2 tahun saya tak dapat membeli dengan puas...but tahun ni saya telah meng'qadak'kan hajat saya. Syyookk...saya dapat berjumpa dengan penulis feveret saya iaitu saudara Abdul Talib Latip. Penulisan beliau menjadikan saya merasai zaman kegemilangan Islam.


Selain itu, saya tak ketinggalan buku terbaru dari Muhammad Alexander ( bestseller 2010 maybe buku YAKJUj MAKJUj) dan..terkini Armagedon 2012. saya menghadap buku ni sehari semalam..tapi perlu direpeat semula..sbb ada bbrapa fakta yang saya keliru dan tak paham.


Yasmine..dia memborong buku2 cerita...antaranya keluaran Ana Muslim (Buy 5 free 1), buku kreativiti (make duck with clay), keluaran karangkraf pun ada gak...tajuknye AMIR NAK JADI DOKTOR penulis nye saya x ingat la... waaahhh seronok nye dia dgn buku. dan sgt terharu, dia request dgn saya untuk tambah bajet rm12.00 sebab dia nak beli buku latihan untuk tahun 1. :) sejuk perut saya... smoga Yasmin akan kekal minat dan manfaat kan buku.


Saya tak lupakan untuk Awwal...belikan dia kamus bergambar..waaahh kemain lagi...bila dapat buku tu, sangat gembira reaksi dia...dan dia taat membaca buku tu sehingga ke hari ini (hari ke-3)..dia takutkan saya dengan gambar cicak ( saya jenis takut dengan serangga)..so fun la bile dia menyakat ummi dia ni.


hmmm..bila bercakap tentang buku, bibir saya akan mengukir senyuman.. saya bahagia dengan buku...
kepada yang belum ke sana, pergi cepat2.syoookkk wooo...

No comments:

Post a Comment


i, Ofis & desserts