Search This Blog

Thursday 7 April 2011

Spaghetti Carbonara

yuummmyyyy...nye tajuk.. mlm ni western food. Spaghetti Carbonara. Kakak cukup suke. Adik geli geleman (dia mmg kurang suke menda yg pelik dr tekak org mlayu)..jadi dia mkn spaghetti jerk.


Honey ku..dia semua ok..blasah je...


Story aku mlm ni..leka dgn blog ni. Al maklumlah baru belajar...leka punye leka...anak2 aku dah tetido..tetido sndri.. kakak dah terbaring kat katil bilik dia dan adik mnonggeng kan sofa dpn tv...


bru tringat si kecik ckp tadi ' mi..jom ido arrr..' (umi...jom tido laa)...hiihihih..aku kusyuk dpn skrin ni sampai dia pikir 'baik aku tdo sndri'...sori adik...


Hari ni adalah lebih baik dari semalam..kerana hari ni terciptalah satu blog aku yang msih blum siap ini...tpi tetap berbangga kerana aku bjaya wujudkan dari smalam yang x da blog..


Spaghetti Carbonara telah menjadi santapan terakhir utk hari ni...seperti post ini..seperti blog ini..ada yang suka..ada yang geli geleman..ada yang x kisah....... Yummyyy Spaghetti Carbonara

1 comment:


i, Ofis & desserts